Thursday, January 25, 2018

Kisah wasap grup

*Admin tiba2 add ahli baru namanya Nurul dalam grup wassap.*

_Admin add Nurul_

Atan : Salam Nurul... Selamat datang ke grup kami...

Nurul : Salam semua...
           Selamat berkenalan...
           Harap sudi membantu
           saya kerana saya baru
           bekerja di bandar nii.. 
          ☺

Usin : Hai Nurul... jgn bimbang
          saya sudi membantu. 
          😘

Abu : Hello Nurul... kalu ada
         apa2 masalah jgn
         malu2.. saya ok je
         untuk bantu Nurul....😌

Usop : Wahhh... selamat
           berkenalan Nurul... saya
           usop... hal kecik je...
           boleh sangat
           bantu Nurul... 😎

Amat : No hal Nurul... roger aje
            bila ada masalah.. 😃

Udin : Kalau Nurul punya pasal...
          saya sedia berkhidmat
          😉

Ahmad : Jangan bimbang
               Nurul... I akan bantu
               sedaya upaya I
               😍

Nurul : Terima kasih semua
         kerana sudi membantu
         saya 😊😊😊😊😊

Abun : Sama-sama... 😍
            Boleh saya tahu
            nama penuh Nurul tak

Nurul : Nama saya......
           Nurul Imran bin Mahmood

_Atan left the group_

_Usin left the group_

_Abu left the group_

_Usup left the group_

_Amat left the group_

_Udin left the group_

_Ahmad left the group_

_Abun left the group_

_Admin left the group_

_Nurul you are now group admin_

No comments:

Post a Comment